Gólyatábor

Az abonyi Kinizsi Pál Gimnázium tanárai gólyatábort szerveztek a kezdő évfolyamos 9. ny osztály tanulóinak szeptember 3-4-re. A cél a Salgóbányai Ifjúsági tábor volt.

Szeptember 3-án lázmérés után indultunk útnak egy kisbusszal, hogy meghódítsuk a Karancs lankáit. Gond nélkül megérkeztünk a táborba, és miután kipakoltunk, már indultunk is a nagy túránkra. Zegzugos, hegyes-völgyes ösvényeken a Boszorkánykőhöz jutottunk, majd meredek, sziklás helyeken kapaszkodva értünk fel Salgó várához. Miután kigyönyörködtük magunkat a kilátásban, visszafelé vettük az irányt a táborhoz. Mire odaértünk, nagyon elfáradtunk, de a látvány és az élmény mindenért kárpótolt.

Miután mindenki elfoglalta a szobáját és berendezkedett, még maradt egy kis időnk vacsoráig beszélgetni és játszani is. Volt egy kis sütögetés, utána későig szabadfoglalkozás. Tisztálkodás után éjszaka fáradtan kerültünk az ágyba.

Másnap reggel álmosan pakoltuk cuccainkat a buszba, s máris siettünk reggelizni. Összeállt a csapat, s indultunk Somoskőre és a Somoskői várhoz. Útközben megcsodálhattunk egy bányatavat is. Odaérve a várhoz, gyönyörködtünk a csodás kilátásban. Kis idő múlva jött értünk a busz, és elindultunk haza. Közben útba ejtettük a salgótarjáni Mekit, itt megebédeltünk, majd irány Abony. Otthon már vártak bennünket a családtagjaink.

Felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk. A kirándulás elérte a célját, az osztály tanulói jobban megismerték egymást, összekovácsolódott a csapat. Köszönjük!