Vízitúra táborban 2022

Mindenki nagy izgalommal várta az idén újra megrendezésre kerülő vízi tábort. Szerdán az utolsó tanítási napon indultunk az abonyi vasútállomásról. Kíváncsian vártuk, milyen lesz az út.

Ahogy megérkeztünk, egy kis séta várt ránk a táborig. Elosztottuk a szobákat és megbeszéltük a napi programot. Délután lesétáltunk a kikötőbe, ahol néhány kenut a vízre raktunk és kipróbáltuk őket. A csapat nagy része még sosem evezett, így sokat gyakoroltuk az alapokat. Ahogy visszaértünk a táborba, már várt minket a vacsora, finom lángos volt. Miután megvacsoráztunk egy kis szabad program következett. Le lehetett menni a szabad strandra, ahol ugrálhattunk a vízbe és egy gyönyörű naplemente fogadott minket.

Másnap reggel korán elindultunk, hogy egy nagyobb túrán részt tudjunk venni, persze kenuval. A Tisza-tó szerencsére nem túl mély, így mindenki nagy bátorsággal evezett. Bementünk egy úgy nevezett Amazonas helyre, ami egy kanyargós útszakasz a nádasban. Miután mindenki szerencsésen kijutott, elindultunk vissza a táborba, hogy pihenjünk egyet. Tartottunk egy csendes pihenőt és estefelé elindultunk, hogy megnézzük a tiszavirágzást.  Sajnos nem láttuk, de helyette jót fürödtünk az élő Tiszában. Visszaérve a szállásra már a megfőtt paprikás krumpli várt minket, amit mindenki jóízűen elfogyasztott. Ezután ismét következett egy kis szabad program. Elmentünk este sétálni, hogy szétnézzünk a városban és a tábor körül.

Pénteken egy hosszabb túrára mentünk el, hogy hozzá szokjunk a nagyobb távok végig evezéséhez. Egy vadregényes úton kikenuztunk az élő Tiszához és onnan pedig vissza egy másik kikötőbe, ahol végre kiszállhattunk és sétálhattunk egyet. Visszaindultunk egy másik úton a táborba. Evezés közben eleredt az eső, de szerencsére nem áztunk meg nagyon. Mivel esett az eső, így a délutáni programokat eltöröltük és szabad foglalkozás volt. Mi kint ültünk a teraszon és beszélgettünk, de voltak, akik elmentek megint az élő Tiszához fürdeni. Miután elállt az eső, lementünk a szabad strandra, hogy mi is megmártózzunk a vízbe. Csodálatos élményben volt részünk ismét, láthattuk a vízből a gyönyörű naplementét.

Szombaton reggel összepakoltunk és délelőtt szomorúan elhagytuk a kempinget. Kisétáltunk az állomásra. A hazaút gyorsan eltelt és fáradtan, de élményekkel tele ért mindenki haza.