Tisztelt Szülők!

Az elektronikus ügyintézés jelenleg teszt-üzemmódban működik.
Az E-ügyintézés segíti a szülőket az alábbi teendők ellátásában:

  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből,
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
  • Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

A tesztelés során az iskola feladata a fejlesztés segítése annak érdekében, hogy a KRÉTA rendszeren keresztül a következő tanévtől bevezetésre kerüljön az ország többi oktatási intézményében is.

Iskolánk honlapján a felső menüsorban a KRÉTA menüt lenyitva beléphetnek az E-ellenőrző és az E-ügyintézés funkcióba.

Kérjük Önöket, hogy az elektronikusan is intézhető ügyekben a papíralapú ügyintézés helyett válasszák az E-ügyintézés lehetőségét! Így elektronikusan is tudnak iskolánk felé kérelmeket, igazolásokat benyújtani.

A KRÉTA Tudásbázis oldalán megtalálható felhasználói útmutató innen tölthető le.

Köszönjük együttműködésüket.

Ha tetszett ossza meg!